29 februari


Vaknade imorse av att pappa knackade på min dörr imorse. "Josefin, vi kör om 10 minuter." Say whaat? Jag flög upp ur sängen, kastade på mig kläder och smink. Det var inte långt ifrån att jag missade bussen.

Hade danska imorse kl åtta och nu börjar inte  svenskan förrän 11. L kommer inte till skolan förrän 10 i så jag har absolut ingenting att göra. Alla andra har lektioner (de som har språk). A-S, R och C har visserligen inte lektioner, men de gick iväg och handlade.

Förresten, jag har gjort ett litet experiment sen igår. Jag är så less på att punga fram 50kr i dagen till ciggaretter, så igår slängde jag ett tomt paket kl 14.53. Jag har inte rökt sedan dess! Visserligen ska jag få ett paket om en dryg timme, men det var väl ändå starkt gjort kan jag tycka? Det fick mig att tänka efter.. De onödiga ciggaretterna kan jag nu skippa för jag vet att jag BEHÖVER inte nikotinet så ofta. På så sätt sparar jag pengar UTAN att sluta röka. Bra va? Haha.. Nja för er ickerökare låter detta nog idiotiskt i era öron. Men som jag har sagt innan, jag slutar när jag blir gravid. (Nej jag har ABSOLUT inga planer på att bli de nu!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0