Barnpassning


Som sagt så passade jag och E hennes systersöner. Vi skulle steka köttbullar och koka makaroner. När L har ätit upp säger han att han vill ha mer köttbullar, så jag sätter igång en platta för att steka fler. Vad händer då? ALL ström i HEELA huset slocknar. Jag och E kollar på varandra och börjar asgarva. Vad fanken var det som precis hände? då berättar hon för mig att just DEN plattan som jag satte igång skulle man inte starta. Vi fick panik och ville inte ringa hennes syster då vi tyckte att det var fruktansvärt pinsamt. Vi gick ner i källaren och letade efter proppskåpet och hittade det tillslut. När vi väl hade hittat det så sprang vi runt i alla skåp och letade efter nya proppar, utan framgång. Jag ringde min pappa och frågade hur man visste att en huvudsäkring hade gått. E ringde sin mamma och efter många om och men hittade vi faktiskt de nya propparna. Jag satte i nya, men ljuset tändes fantamig inte för det. Nu började vi bli riktigt irriterade... Tillslut ringde Es syster och hon förklarade att vi bara behövde dra en grå knapp upp, och när vi gjorde det... Vad tror ni hände? Ljuset tändes.. FUCK! Så jävla dumma vi kände oss.. Haha, ja annars gick barnpassningen bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0