Bowling


Jag, H, T, E och K slängde iväg oss för att bowla. Hur det gick för mig? Ingen större framgång.. Shit.. Jag övar och övar, och ändå så lyckas jag aldrig vinna. Jag förlorade stort! Hur lyckas jag? Antagligen spelade spriten stor roll.. Men lite besviken blev jag på mig själv. Jag försökte lite desperat med lite psykologi (du kan, du kan, strike, strike, slå en strike nu!!!!!!!!). Två strike lyckades jag med, men det räckte inte till mer än en femte plats.. Av fem! Haha, jag är nog världssämst på sånt här. Ja, i vilket fall som helst så var det ytterst trevligt och nu sitter vi hos Hs föräldrar och har efterdrickning. Vad gör ni en fredag som denna? Har ni en mysig hemmakväll eller är ni på väg in i dimman? Är ni lite sugna på en "dagens outfit"? Skulle kunna slänga upp en imorgon bitti.. men det är bara om efterfrågan är stor! Skämt å sido.. Nej, jag slänger upp en i alla fall, vare sig ni vill eller inte. Trist va? Ha en  fortsatt trevlig kväll, mer kommer kanske. Den som väntar på något gott....

Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe jag vet inte. tack :D

2008-02-10 @ 22:44:51
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0