Foto?


Någon kanske är sugen på att se min förändring? Det ger kanske ingenting om du inte har sett mitt rum förut.. Så vi får väl se. Jag har dock ingen aning om var jag ska göra av mina väskor. Mina garderober är proppfulla, båda byrårna. Just nu ligger de på golvet och ser fina ut. Där kan de absolut inte ligga! Först tänkte jag mig en form av "lina" att hänga på väggen där jag kunde hänga upp de på. Men sen kom jag på att det blir väldigt omständigt varenda gång jag ska byta handväska. Var har ni era? Och nej, för andra gången, garderoberna är helt omöjliga att ha väskor som boende gäster. Tyvärr.

Grattis Alle balle! Vovven som kommer den 14 mars. Är så avundsjuk så jag inte vet var jag ska bli av.. Här kan ni läsa om hundtips, mode och om Alles lilla Gizmo som snart är leveransklar http://mychihuahua.blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0