God förmiddag!


Klockan är rean tjugo i två och jag sitter i mjukiskläder och myser. Mitt huvud känns som en stor ballong, min näsa är igentäppt och halsen skrovlig. Säg inte att jag håller på att få en dunderförkyldning nu?! Blää..
Så vad gör man en sån här dag? Jo, man kollar på Gossip girl och dricker varm oboy. Är inne på 10nde avsnittet nu och jag måste säga att  för varje avsnitt som går, så blir jag mer och mer beroende. Jag var inte så imponerad de första programmen, men nu så! Nu börjar det hända grejer.

To do list for the day:
- Kolla lite mer på Gossip Girl
- Städa
- Promenera
Eh jaa... Det var nog allt :) Haha

Alla hjärtans dag imorgon i all sin ära. Jag funderar på att överraska min Honeybum ordentligt.. Men jag vet inte riktigt hur. Har någon ett bra förslag? Vill verkligen visa hur glad jag är över att ha honom, visa min uppskattning. Visserligen blir det svårt att slå förra.. När jag kom hem hade han köpt jordgubbar och champagne. Sen åkte vi in till en resturang i Ystad, förrätt, vin och varmrätt. Efter det var det bio som stod på schemat. Helt underbart! Jag SKA försöka slå det i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0