Godmorgon!


Godmorgon lördag och därmed en skvätt bakfylla. Min och Cs duoförfest inför bar a bar var klockren. Hade mycket givande samtal och disskusioner. Det var synd jag inte fotade vår outfit.. vi var riktigt snygga igår! Hahaha :) Jag hade på mig en mörkgrön/turkos tubtop, svarta skinnshorts, svarta pumps och ett snyggt halsband från GT. Ojojoj vad vi skakade rumpan igår.. Träffade en del vi kände också! Är det någon mer än jag som blir knäsvag utav en drink orgasm? Den talar verkligen för sitt namn. Och vad är det med 4a, 6a, 8a? Skulle beställa varsin drink till mig och C (självfallet Orgasm). Bartendern frågar om jag vill ha en 6a...Klart jag tar det då! Fastän att jag vet någonstanns att det kanske inte blir så lyckat. Nåväl, hade en mycket trevlig fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0