Happy Valentine's day!


Hoppas ni alla får/har en underbar dag med massa kärlek och värme från människor ni tycker om!

Jag har varit med Emilia idag och letat efter något att köpa till min pojkvän. Det blev ett Checkhäfte med frikort till diverse saker, en merci ask och en stor röd ros. Har även en present till, men det är till ikväll. (Nej inget snusk!! haha.. Eller kanske lite... hihi) Har fixat mig hela dagen för att jag ska vara snygg och fräsch tills han kom hem.

Mamma har varit här en runda, drack kaffe och bjöd på lite mörkchoklad. Pappa kom och levererade en ask jordgubbar och geléhjärtan.. Älskar verkligen mina föräldrar, de är så underbara och omtänksamma! Fick även ett värmande sms av min tvillingsyster.. Hade en stor fajt i förrgår, men nu är allt bra igen. Försoning på Alla hjärtans dag och allt, kan inte bli bättre! Nu sitter jag här och smaskar jordgubbar (ÄLSKAR DEM!!!). H är iväg och fixar någonting och sen ska vi till Bryggeriet i Ystad, har bokat bord till klockan åtta. Först tänkte vi åka in till Malmö för att äta på Mandos, världens godaste resturang! Men tydligen så har Bryggeriet blivit uppköpt av Mando och de har samma meny.. Spännande!


Kan inte hålla mig, känner mig så romantisk och påhittig.. Presenten jag har till H ikväll.. Hoppas han inte läser detta innan bara! Jag har köpt ett svart genomskinligt linne, alltså underklädeslinne eller vad man nu kallar det, och nya svarta spetstrosor. Jag har ställt in 20 ljus i sovrummet som jag ska tända när i kommer hem.. Jag hoppas han uppskattar det.

Vad ska ni göra ikväll?


image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0