Min prinsessa

image47

Princess Leia (döpt efter prinsessan i Star Wars för er som är lite efter.. haha)
Hon är min fina underbara skatt som slickar mina tårar när jag gråter, sover vid min sida när jag känner mig ensam, försöker få mig på gott humör när jag är lite nere. I vått och torrt har den här fina varelsen funnits för mig! Det är otroligt vad en hund kan betyda för en.. Och vilken personlighet sen...! Jag kan inte förstå att hon fyller 3år till midsommar. Minns den dagen vi hämtade henne, hon var så liten och rund som en boll. Bara för det måste jag gå in på "familjens dator" och leta upp bilder på henne när hon var en liten bebis. Hon var/är BEDÅRANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0