Ny stilmall


Vad sägs om denna? Den känns lite mer... "avancerad". Den förra såg så enkel och tråkig ut. Jag vill ha en snygg banner (heter det så?) längst uppe på sidan, men jag är ingen HTML-nisse så jag får helt enkelt klara mig utan. Det kanske finns en snäll jävel där ute som har lite tid över? Välkommen att kliva fram ur skuggan. Jag är också så snål att jag inte vill betala någonting för att få någon till att fixa det. Det känns faktiskt som lite onödiga pengar, tycker ni inte? Ah, jag vet inte. Med tanke på hur mycket tid jag ändå ägnar min kära blogg så kanske? Det blir i alla fall ingenting så länge jag inte har fler besökare. Känns meningslöst annars damer och herrar!

Vad gör ni denna kväll förresten? Klockan börjar närma sig midnatt och jag är dödstrött. Kan inte lägga mig dock. Jag har en GIGANTISK klädhög på sängen som måste bort. Även en maaaaaassa saker på golvet.. Har inte tid att städa imorgon så jag måste bara ta tag i det ikväll/natt och ordna det. Har sovmorgon imorgon så jag kan nog ordna mig en fin skönhetssömn ändå. Appropå sovmorgon, imorse försov jag mig. Jag hade tio minutas på mig att sminka mig, få i mig kaffe och klä mig. Jag hade en jäkla tur att jag la fram kläder kvällen innan, annars hade jag aldrig hunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0