Nystädat hos Josefin!

image44
Bild 1. Här sitter jag och knapprar som besatt på tangentbordet. Kaffet har vi även på bordet! Idag reserverade jag ett databord på en Secondhand butik, ska hämta den imorgon. Ska bli skönt att få ut det fula skrivbordet och bara ha något enkelt stilrent. Tavlan på Marilyn Monroe är uppsatt idag. Fick ramen i julklapp och nu har jag äntligen fått upp skönheten på väggen! På datorn har jag även klistrat på en massa foton som betyder mycket för mig. Mina föräldrars bröllopsfoto, Dorian(min systerson), mamma osv.  

image45
Bild 2. Det här är den nya byrån som jag och Pappa hittade i Seconhand butiken idag. Vet ni vad jag gav för pärlan? 75kronor! Oprutat! Helt ofattbart. Tänkte först måla om den eller skrapa bort färgen, men jag tycker faktiskt att den vita färgen passar bra. Nu har jag plats till mina kläder och har även ett utrymme för allt mitt smink, smycken m.m.

image46
Bild 3. Jag har använt borrmaskin idag! Kan ni tänka er? Borrade först hål i väggen, satte i blåa saker som ska hålla fast skruven sen eftersom det är gipsväggar och skruvar inte fäster. Så tidningsstället har jag helt själv satt upp! Även kroken till min mysiga morgonrock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0