skåneexpressen 6

Världens grej..
Jag slutade cirkus tio i två idag och bussen hem går oftast varje halvtimme, förutom just kl 14. Så jag och F gick till Max för att få i oss en och annan chili cheese (MUMS!!!!) och sen ta bussen kl 14.30. Jag upptäcker att klockan är 23 minuter över och vi fick snabbt bege oss ut på Ystads kullergator i ilfart. Precis när vi ser baksidan av bussen och känner att vi kan lite lätt pusta ut, så kör den jäveln. Jag fick ett sådant frispel, avskyr att komma försent. Jag ville ju bara hem. I all min ilskasblindhet skickade jag ett förbannande sms till H och ville att han skulle tycka synd om mig. Tyvärr tolkade han det mer som om att det var hans fel att jag hade missat bussen, då fallet inte alls var så. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0