söndagen


Det blev en lyckad förfest ändå. Många glada miner, sång och skratt. Henrik stannade hemma medans vi andra åkte iväg till T-valla. Hade inte höga förväntningar alls, och det är nog den inställningen jag ska fortsätta att ha. För varenda gång jag tror det så får jag det hur roligt som helst. Alla borde gå ut utan höga förväntningar! Det var förvånansvärt mycket folk där. Det var första gången på år som jag behövde stå i kö för att komma in, dessutom i cirkus 10 minutas. Helt otroligt! Väl där inne träffade jag på gamla vänner, fullständiga idioter och nya ansikten. Man skulle nog kunna säga att jag nådde min gräns, haha. Jag trodde att jag skulle få sova när jag kom hem, men icke. Honeybunny och D var fortfarande uppe och snackade. Det blev djupa samtal och förhoppningsvis hjälpte det. Nu är även denna helgen slut, och även denna helg har jag inte blivit utvilad. Yey! Lucky me.. Skulle behöva sova minst 72 timmar. I sträck!

M, D och Hjärtat glor på Da vinvi koden. Den filmen är alldeles för avancerad för mig idag. Fast nu håller de en kort paus. Det är musjakt på gång! Henrik står med en golvlist i högsta hugg vid kylen och försöker få syn på musjäveln. D står bakom och blockerar möjliga flyktvägar. Synd jag är så bakfull, annars skulle jag ha fotat eller filmat och lägga upp. Jag och M fick oss ett gott skratt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0