teorikursen


image28

Idag har jag varit på körskolan, börjar min teorikurs imorgon. Varje tisdag kl 18.00-cirkus 20.15 i fyra veckor. Det bästa är att jag får det gratis genom skolan, så jag behöver varken betala för böckerna (1200spänn) eller själva kursen. Det störiga är bara att idag skulle jag egentligen träna halv åtta i Ystad. Bussen gick halv sju och vi fick gå 18.40. Svin störigt.. Och imorgon kan jag inte heller för då börjar kursen, så jag får snällt vänta tills på onsdag. Jag vet att man inte ska träna benen två dagar i rad, men det blir kanske ett pass på torsdagen också. Så länge det inte är ett intensiv pass, för så duktig är jag inte.. ÄN! :)

Hör upp! Imorgon börjar jag med min dagens outfit.. Så håll utkik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0