Tranbärsjuice


och nej, jag vill inte kommentera de föregångna inläggen. My buisness..


Sitter hos E, kom hit igår. Då var R också här, vi satt och snackade, drack lite lumumba, rökte alldeles för många ciggaretter. Ja, helt enkelt saker man gör med sina tjejkompisar!
Idag har jag shoppat. Behövde det, lite ljusglimtar i  dimman. Ett par jeans, ett par knälånga midjebyxor och en vit koft/tröja. Ska antagligen inhandla en skinnajacka imorgon, GRYMT jävla snygg. Svimmade nästan när jag såg den, det var som en uppenbarelse. Eftersom det inte lär bli en hund på ett bra tag så har jag dessutom ekonomi till det. Fotade lite innan med min honey E och lägger förmodligen upp bilderna imorgon, då jag inte har någon kabel med mig.

Tack Mamma, pappa, Matilda, Alle, Emilia och Rebecka. Tack för att ni får mig att orka se en morgondag, någonting positivt som kan fylla min vardag.

Och du, jag är besviken på dig. Ja, besviken är det rätta ordet. Känner mig nästintill kränkt när jag ligger sömnlös om nätterna. Funderar, tänker, filosoferar. Aldrig i hela mitt liv att jag skulle kunna göra en sån sak. En dag hoppas jag att du har fått ditt förnuft till fånga och jag hoppas att det inte är för sent. Och förlåt för allt.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Josse, längtar tills du kommer till mig imorgon! Alexandra

2008-02-20 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0