Update

Sitter på världens längsta håla.. EVER! L sitter bredvid mig och råsmsar med en typ. Det vibrerar i hela databordet och hon bara skrattar. Ibland undrar jag om hon har en skruv lös eller någonting? Jag måste fråga henne det, för JA, i bland undrar jag!?

Nu ska jag L och F fördriva tiden genom att röka, dricka kaffe och (NU FICK HON SMS IGEN?!??!?!?!?) snacka lite skit. Jag uppdaterar senare, ska försöka att inte dröja för länge. Har en hel del att göra idag, körskolan osv.. Men I promise, will try.


Hur ska jag kunna visa..?
Det sårar att du inte tror mig.
Tror på något som jag visat varje dag.

Kommentarer
Postat av: f.d bebis

det sårar mig ännu djupare att se dig skriva en massa o lägga ut foto på dig själv utan att nämna ett enda ord om vad som hänt. Du ser tillochmed glad o nöjd ut på fotona... Vill du trycka ner mig så gör du rätt iaf, för nu kommer jag nog inte längre ner... Får se om jag orkar detta

2008-02-27 @ 04:13:09
Postat av: henrik

det sårar mig ännu djupare att se dig skriva en massa o lägga ut foto på dig själv utan att nämna ett enda ord om vad som hänt. Du ser tillochmed glad o nöjd ut på fotona... Vill du trycka ner mig så gör du rätt iaf, för nu kommer jag nog inte längre ner... Får se om jag orkar detta

2008-02-27 @ 04:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0