VARNING!!!


SHIIT vad jag är röksugen. Jag skulle lätt kunna bryta ihop och börja gråta nu. Mitt humör är väldigt osäkert och jag känner verkligen att jag blir irriterad för precis vad som helst. Skulle staten inte kunna sänka skatten på cigaretterna så att de blev mycket billigare? Då hade jag kunnat fortsätta röka.. För ja, det är pengarna som är den största anledningen till att jag vill lägga av. Det känns så onödigt att lägga ner 50kr om dagen på något så onödigt som cigg. FAST som sagt, OM det hade varit billigare så hade pengarna inte längre spelat någon roll och jag ahde kunnat få röka tills jag en dag blev gravid. (har gjort en deal med mig själv att sluta röka föralltid när jag blir gravid, då jag inte kommer röka under graviditeten och det känns otroligt onödigt att börja efter 13-14 månader)

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0