WAAAAAAAAAAAAH


Samtal hit, samtal dit. Sms dit, sms hit. Haha.. Är detta en typisk fredag eller vad? Vet inte alls vad jag ska ha på mig ikväll.. Det vankas ju utgång med kära C :) Vet ju inte riktigt vad som passar till den här frisyren.. VIlka färger osv. Sen måste jag ha i åtanke att det är snuskkallt ute PLUS att det blåser som om det inte fanns någon morgondag. Kanske strumpbyxor, svarta shorts och en tubtop? AH jag blir knäpp.. Jag har ingen aning. Det är tur att inte Henrik är hemma, han hade fått spel på mig. Den lyckosten ska till Big Bowl ikväll.. Orättvist tycker jag! Fast å andra sidan så tror jag att jag och C kan få en fantastiskt rolig kväll också!

ps.. jag sitter på golvet och mina fötter somnar hela tiden. Det är inte alls bekvämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0