Tjejsnack v 1 och 2

Vecka 1/08
Har du någonsin...


Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
- Nej det har jag aldrig gjort.

Blivit arresterad? Berätta lite?

- Det närmsta jag har kommit det är när jag har blivit utkastad från ett uteställe pågrund av för låg ålder, men det är nog allt :)

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
- Jag har aldrig sagt till någon att jag älskar dem utan att mena det. (eller njoo.. möjligtvis när man var 12-14 år och använde sig utav det över lunarstorm till sina vänner, men jag räknar inte det då det inte har handlat om killar)

Haft ett one night stand? Berätta lite?
- Never ever.

Busringt till någon, vem och varför?

Ja, många gånger tillsammans med A och J när jag var lite yngre.


Vecka 2/08

Senaste...

Filmen du såg, var den bra?
-
Den senaste filmen var nog Go Marshall! (heter den så?) Den var riktigt bra.

Person du pratade med, om vad?
- H, han beklagade sig över att palmen inte var frisk och nog behövde lite vatten. Jag sa att den hade fått det för inte särskilt längsedan. Då drog han slutsatsen att den behövde solljus. Intressant va? Haha..

Inköpet?
- Jag var i Lund igår och tänkte handla på Gina Tricot på mitt presentkort som jag fick av H i julklapp. Det blev:
             - En rosa kofta
             - En brun/beige t-tröja som går över rumpan
             - En vit kortärmad tröja med ett svart sidenband precis under bysten
             - En grå hoodtröja med korta ärmar

Kyssen? Berätta lite?
- Av min pojkvän för 20 minuter sedan. Jag kom hem efter en promenad och fick en "hej-kyss".

Gången du grät, av vilken anledning?
- Minns inte exakt dag och därav inte anledningen.

http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0