16 juni

Helgens bravader lär jag skriva om imorgon.. Idag är jag seg som bara den.

Ska knappt jobba något den här veckan, nästan alla pass var fullbokade :/ Inte braaaa... Men lite timmar får jag nog ihop, sen får jag köra stenhårt nästa vecka! Smällar man får ta.. Synd bara att inte vädret är bättre än såhär, det hade gjort mitt humör lite bättre åtminstone.

På torsdag blir det Åhuuuuuus, ja man! Jag och Bea ska kicka aaaass. Nä, men seriöst.. Det ska bli kul och jag ser fram emot det =) En liten mini-semester är ju aldrig fel, eller vad säger ni?

Usch.. vilket tråkigt och onödigt inlägg detta blev. Förlåt damer och herrar! Nu ska jag fortsätta glo på CSI..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0