Ångrade mig!


Lite bilder från helgen!



Fan vi kör en uppdatering i alla fall va?

Onsdag: Slöade hela dagen med Bea och Crille.. Var bl a en runda på oran och fick lite färg på sig. Efter många om och men fick jag mitt vin och sen tog jag bussen till Ystad för att gå på klassfest. Det var helt okej, förutom att jag var riktigt seg. Annars var stämningen på topp där och det blev även några roliga avslöjanden.

Torsdag: Var med Bea, Räkmackan, Piff och Puff. Drog senare hem till Sandra där vi lyssnade på gamla goda låtar och fick ner alkoholhaltiga drycker. Jag och Bea vandrade hem tidigt eftersom vi båda var slitna och hade börjat dricka tidigt på dagen.

Fredag: Hela gänget som var hos Sandra kvällen innan plus några till stack till Färsinga och spelade ölbrännboll. Reglerna var det ingen som egentligen hade koll på, så tillslut blev det som så att det laget som hade flest tomma ölburkar vann. Detta betydde alltså att det var fridrickning.. PUST! Där fick jag i mig tillräckligt. När vi var trötta på det var vi några stycken som drog till Sommarbyn för att fortsätta kvällen. Oj vad Josefin var vinglig då =)

Lördag: Vaknade med VÄRLDENS bakfylla och visste knappt vem jag var.. haha. Mötte upp Bea och Räkmackan på Empoli för att uppdatera varandra om fredagen. Därefter förflyttade vi oss till Chingan och tog någon cider. Efter många försök om att få Piff och Puff att vakna till liv så gick vi hem till dem för att skaka liv i dem. Efter tvtittande och roliga filmer på youtube så fick vi även dessa två muppar på humör och det hela slutade med att vi ordnade dricka för kvällen. ÄVEN denna kväll blev jag mongoberusad.. jag förstår inte hur jag lyckas? Jag fick för mig på söndagen att ta ett uppehåll fram till midsommar.. Meeen nu känner jag att det nog blir lite fest i helgen i alla fall.. haha! Bra diciplin jag har va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0