Fint väder

Jag älskar när solens starka strålar träffar ens någerlunda (förhoppningsvis!!) brunbrända kropp på playan. I just love it! Idag har jag slappat på stranden med några filurer.. Blev dock inte allt för länge då vi alla blev otroligt sega och somliga skulle iväg och jobba. Fick använt lite sololja för att skynda på brännan och jag tror att jag fick en del färg idag=)

Imorgon får jag sommarlov och det ska bli så gudomligt skönt! Inga prov, lektioner eller dryga lärare på minst 10 veckor.. Efter att vi har fått våra betyg ska jag och Bea steka på stranden. Det blir förmodligen en massa snack och mycket skratt.. Den tjejen är verkligen i min smak!


Ja och sen det här med maten.. Det går inget bra alls om jag ska vara ärlig. Ska jag vara ännu ärligare så försöker jag nog inte ens. Det som cirkulerar i huvudet är att jag går i mig tillräckligt mycket kalorier under helgen i form av alkoholförtäring som täcker resten av veckan. Sorgligt men sant! Det finns inte ens någonting som jag tycker är särskilt gott eller sugen på.. Bara kaffe och redbull. Mm jag vet, det är inte bra alls.. Men det är så sjukt svårt det här. Överallt ser jag konkurrens i form av tunna tjejer som ALLTID är smalare än mig, då blir jag knäpp och blir ännu mer peppad att träna mer och fortsätta svälta mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0