Godmooorning


Nu har jag hällt i mig 2 mega stora koppar te. Huh? Jag som inte ens dricker te.. Men jag måste erkänna att jag hittade en riktigt god smak, skogsbär eller något sådant hette det nog. Jag dricker te pågrund av att mina stämband är mongo i huvudet och har sagt upp sig. Med tanke på att jag jobbar där jag ENBART använder min röst, så är det omöjligt att göra sig förstådd när ingen hör vad man säger. Alltså, helst omöjligt att jobba. Men kan ni då förstå vilken ångest jag har? Sitta här hemma och veta hur mycket jag hade kunnat tjäna.... Jag vet att jag på något sätt ändå behöver en liten paus från stress och rutiner, BUT STILL!!?

Pweh.. Det har gått rätt så bra med rökningen.. Jag steg upp lite efter tio och har inte behövt ta plåster eller tuggummi. Har bestämt mig för att ta det när jag endast känner att det är kris.. Vilket nog är snart, då jag känner att ju mer jag pratar om det, desto mer sugen blir jag.

Somnade halv fem idag.. Vaknar vid åtta första gången, pigg som en idiot. Vad fan är det med min sömn?! Lyckades pressa mig själv till att ligga kvar tills Sofi skickade sms om att hon klarat uppkörning, GRATTIS!!!!! =) Det blir till att åka bil imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0