Kalas och grejer

Jag kom precis hem från min pappa, där vi firade min äldsta syster några timmar. Det blev lite sådär i sista sekunden.. Men trevligt var det. Mina två busfrön till systersöner är gudomliga och de hittar på bus hela tiden som får en att skratta hejdlöst. Jag fick till en riktigt rolig video på dem när de håller igång som allra värst =)

Suget efter att röka? Självklart finns det inget mer jag vill än att ta en cigg och gå ut på balkongen... Men jag har gett mig tusan på att klara av detta nu och skam den som ger sig! Nikotinplåstret testar jag nu. Det kliade som bara den i början, men nu märker jag inte av den. Någon som har testat innan? Det är nämligen så att jag känner mig lätt illamående och det kanske beror på just plåstret? Visserligen är det rätt bra, då jag inte känner ett lika starkt sug.

Ja, om man inte räknar med natten så har jag varit rökfri sen klockan kvart i 10 idag.. Det låter kanske inte så länge, men tro mig.. DET ÄR DET!!

Tricket jag använde mig av igår fungerar förvånansvärt bra!

Nu tänkte jag äta upp min halva banan och ge mig ut på en snabb åktur på mina inlines. Det blir första åkturen för året =)

Kommentarer
Postat av: ulf

ja tycker de e för jävligt med din inlägg om sprit, själv e ja nykter alkoholist o ja tolererar inte sånt prat! fy för i helsike!!!!!!!!!!

2008-06-14 @ 11:28:39
Postat av: Josefin

Jag summerar vad jag gör i mitt liv, tycker du det är för jävligt så tvingar ingen dig till att läsa. Dessutom handlar inte min blogg om enbart fester och helger.

2008-06-15 @ 13:14:37
URL: http://josefinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0