18 mars


Jag sitter med en mössa och en halsduk på mig. JA jag fryser, vad trodde ni? Har gått och huttrat ända sen igår, och om det är något som jag avskyr så är det att frysa. Jag trodde att värmen i kroppen skulle flöda efter spinning-passet, men ack så fel jag hade. Direkt när jag kom in i omklädningsrummet så började kylan sakta krypa ut i ådrorna. Väl hemma hos S&R fick jag upp temperaturen lite och ännu lite till efter två alvedon. Det är detta j-vla vädret som ställer till det för min stackars kropp. I söndags var det otroligt fint väder, vi var t o m vid Ales stenar och käka glass utan att frysa. Och igår kom snöstormen.. Visserligen har snön inte lagt sig (TACK GODE GUD FÖR DET!!!!) men det är dock kallt, kallare, kallast. Hade inte våren kommit sa dem? Jag tror jag gråter en skvätt..

Måste även gå och fixa min rygg och nacke. Har kopiöst ont och nacken låste sig helt i lördags. Allt går bara fel just nu känns det som. Jag sökte två jobb igår. Den ena genom att skicka in mitt CV via mejl, den andra ringde jag och fick tala in på en telefonsvarare. This far? Ingenting.. Jag måste ha jobb i sommar.. måste måste måste måste. Jag vet inte vad jag tar mig till om jag inte får något? Jag måste ju bara få något. Har fått alla andra åren, varför skulle jag inte kunna skrämma till mig ett till denna sommaren? Usch jag är så orolig. Så orolig att jag blir stressaad.

Blev lite besviken idag också. Skulle få komma hem till A och inspektera den underbara chihuahuan Gizmo, men fick inget svar varken via sms eller samtal.. Hade verkligen sett fram emot det!

Nåväl. Jag har påsklov, jag borde vara gladare. Så därför tänker jag gå ner, ta en kopp kaffe, bylta på mig fler kläder så jag blir ordentligt varm och sen BARA tänka positiva tankar. I stil med:
- Jaa jag kommer snart flytta hemifrån och bo själv. Självklart kommer jag vinna högsta vinsten och vara miljonär i resten av mitt liv. Snart kommer sommaren. I sinom tid kommer jag få känna samma lycka som jag en gång gjort. -

Kan det räcka mån tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0