26 mars

Godmorgon, godförmiddag.. ja välj själv människor!
Det var otroligt segt att gå upp idag. Jag vet inte vad det beror på, alls! Har haft lov nu i drygt en vecka, lagt mig i lagom tid (eller iaf sovit mina behövda timmar) och igår gick jag och la mig direkt efter Scrubs. Jag önskar att jag var en morgonmänniska som bara flög upp ur sängen när klockan ringde, helst lite innan. Nu kan jag inte komma på när jag INTE snoozade sist. Visst är det ett j-kla i-lands problem?

Ska ta bussen om 10 minuter är det tänkt, ha en lektion och sedan leka lite. Synd att inte vårens varma solstrålar kunde titta fram idag, det hade varit mysigt att sitta på ett kafé med en latte i handen. Snön ligger även som ett dimmigt täcke utanför. Jag känner starkt för att göra en Madicken. Alltså ta bort all snön så att det kan bli vår!

Nu ska jag strax kila. Ha en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: H

det va faktiskt Ida o inte madicken som tog bort snön... =)

2008-03-26 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0