Blogtoplist


Upptäckte att jag låg på 48onde plats på blogtoplist. Är det någon som vet vad det baseras på? Är det antal besökare, hur aktiv man är med inläggen eller hur många kommentarer man får? Jag har ingen aning. Kanske skulle klicka mig in och se om jag får något svar på det. Himla kul i alla fall, med tanke på hur många som faktiskt bloggar.

Jag har nu druckit 2 koppar kaffe och tänkte ta en till. Sen får det vara bra! Blir nog darrhänt annars :) Jag och L har en utmaning idag. Vid 3-4 ska vi röka vår sista ciggarett.. NÅGONSIN!? Jag vet inte alls hur jag ska klara av det. Jag har laddat upp med att röka snart 25 ciggaretter sen igår vid 18tiden.. Det kanske inte är så bra? Jag vet inte. Är det någon som har något riktigt bra tips på att sluta röka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0