En befrielse


Jag hade skrivit ett långt inlägg som bara försvann. Fan vad arg jag är! Hade för en gångs skull präntat ner en massa vettiga saker. Då får jag istället ta det i korta drag.

Äntligen känner jag mig fri. Redo för att möta nya äventyr och låta mig själv må bra. Ta mig själv i första hand istället för att bry mig om annat som bara tynger ner mig. Jag känner mig befriad. Nu slipper jag allt det komplicerade, och visst är det så att saker är komplicerade ibland, livet är så. Men oftast brukar det ha ett slut och det har jag äntligen fått nu. Nu ser jag allt glas klart, synd bara att det skulle ta så lång tid för mig. Jag skulle ha sett såhär klart för mer än ett år sedan och satt ner båda fötterna på jorden och fatta vilket slöseri med tiden det var. Nu ska jag ägna tid åt mig själv, låta mig få må bra och endast ha problem som går över och låter det komma nya istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0