Godmiddag!


Sov hos S igår och fick en rejäl sovmorgon. Vaknade kl 10 och gick sen ner till Snuggles och tog en latte med R och E. Jäkla väder det är ute, regn och blåst. Det gör inte mig mycket gladare i alla fall.

Usch, igår var en jävla otursdag för mig. Glömde mina nycklar hemma hos pappa i tisdags (tror jag det var?). Igår när jag skulle hem kom jag på att jag inte kom innanför dörren och mitt bankomat kort låg även inne i lägenheten. Jag ringde min syster och frågade när hon kom hem, klockan 17-18, PISS! Ringde mamma, hon skulle sova i Kristianstad pågrund av jobbet, och slutligen ringde jag min lillasyster som hade lånat ut sin nyckel till mammas kompis. Fick snabbt ringa mamma igen och frågade var B var någonstanns och mamma förklarade att hon jobbade på arbetsförmedlingen i Ystad. E (som var med mig) ringde sin pappa och frågade var arbetsförmedlingen låg, vi traskade dit och fick tag på B. Hon hade inte med sig nyckeln till mammas lägenhet utan fick istället HENNES lägenhetsnyckel, tog bussen till sjöbo. Gick till hennes lägenhet, hämtade nyckeln, gick till mammas lägenhet och låste upp. Bytte om, tog mitt bankomatkort, gick till stationen och tog bussen tillbaka till Ystad. Gick bort till afm, lämnade nyckeln och kunde pusta ut. Jag insåg att det inte var alls kul att vandra runt på Ystads gator i 2 timmar (i väntan på att S skulle komma hem) så jag ringde min kära vän E och gick upp till henne.

Tillslut blev klockan halv sex och jag gick bort till S. Vi satt och spelade kort hela kvällen och sen gick vi och nannade. En mycket stressande dag, som ändu slutade ganska lugn. Blev även glad över ett sms igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0