Hur svårt ska det vara?


Det är så lätt att fastna här. Det tråkiga är att det inte alls är lika mycket uppdateringar ute i bloggvärlden numera, eller det är bara jag som tycker det? Nåväl, jag tänkte vara lite rolig och lägga upp två bilder på mig. Jag själv tycker att jag har förändrats som bara den, och då inte bara med frisyrerna.

Förövrigt så ska jag ut i det soliga, men kalla vädret nu. Måste göra något vettigt känner jag!


Jag tror att det är 3 år mellan bilderna.
På den äldsta (vänster bild) ser jag otroligt snäll ut, visst gör jag? Tillskillnad från den nyaste, jag ser nästan farligt bestämd ut.

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är väldigt fin i kort hår!
Tyck gärna till i min blogg, alla åsikter uppskattas:)

2008-03-19 @ 11:45:08
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0