Jag får panik!


Hade precis tagit på mig min polotröja, jacka och skor när jag märker att nyckeln inte ligger i min jackficka. PISS! Där sitter min skåpnyckel och nyckeln till mammas lägenhet.. Den ligger hemma hos pappa, men jag kommer inte kunna ta mig dit förrän imorgon eftermiddag och jag behöver komma in i mitt skåp imorgon?! Jag glömmer alltid saker när jag stressar. Varför i helvete la jag av nycklarna när jag var hos pappa ens? Mamma har även en dörr som fungerar som så, att när man stänger den och går ut i trapphuset så MÅSTE man ha nyckel för att komma in.  Detta innebär att jag kommer inte kunna lämna lägenheten om jag vill komma in igen. Jag ringde Matilda för en liten stund sen och det visade sig som tur var att hon var i sommarbyn med bussen och är snart här. 

Eftersom pappa har blivit opererad idag så kan han inte köra och mamma är inte hemma förrän cirkus 23 ikväll.. Jaja, jag antar att Psykologiboken och svenskböckerna får ligga och damma lite i skåpet imorgon. Det finns inte så mycket att göra åt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0