Klagomål


Hela min kropp värker. Och när jag skriver hela min kropp så är det ingen överdrift, för det är verkligen h e l a min kropp. Fötter, nacke, rygg, händer, armar, ben. Dessutom har min rumpa domnat bort.. När jag reste mig upp för en stund sedan för att ta en glas vatten, kände jag mig som en 90åring. HUR FAN GÅR DET IHOP? Jag ska vara en pigg och alert flicka i mina bästa år. Kan inte någon springa hit och massera min stackars arma kropp? Jag skulle kunna fantisera om att det kommer ett gäng nissar när jag sover som känner för att göra en god gärning. Hoppa runt på de rätta ställena och vips när jag vaknar, känner jag mig som en ny människa. Det ska jag hålla tummarna för. Så känner du någon dvärgnisse eller har en bekant som känner någon, lämna ett meddelande till filuren.


Klockan tickar, jag känner ångesten krypa längst ryggraden (som ja, gör åt helvete ont!!), sneglar snett ut i mörkret. Varför sitter jag uppe, jag är dödstrött och det finns ingenting som roar mig på datorn. En snabb tanke om att det kanske mot all förmodan går något bra på tv susar genom mitt huvud. Men varför ska jag slå på tvn när jag är så trött att mina ögon klibbar ihop? Det är egentligen inte lönt att jag diskuterar med mig själv, då jag utan tvekan kommer sätta mig vid tvn.

Först måste jag nämna att jag har läst igenom två kvinnors bloggar i dag. Fotbollsfrun och en vid namn Elin. Just nu orkar jag inte leta upp länkarna, men imorgon ska jag allt göra reklam för dem. Det var underhållande som bara den!

SÅDÄR! Nu ska jag slita mig.
Sov gott, ny dag imorgon. (VI FÅR SOOOOOOOOL OCH FEM PLUS I SKÅNE!!!!!!!!!!) Jag får ett snabbt lyckorus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0