Långhelg

Ja det blir en hård helg.. Igår var det fest för hela slanten. Blev en aningen obalanserad på mina små tassar :) Jag hade fruktansvärt roligt och det blev en hel del skratt. Det var tänkt att vi skulle dra till kära gamla bar a bar, men det visade sig vara stängt. Så det var hemmafest som gällde. 

Idag ska jag umgås med min familj lite, sen bär det iväg till Ystad igen. Det blir utgång och rakt in i dimman. Jag lovar att det blir en massa dans också! 

Imorgon blir det förmodligen Tingvalla. Det var ett tag sedan jag var där, så jag hoppas det  kan vara givande. 




En sak är säker i alla fall, du tycker att jag betedde mig illa. Att jag ljög och förnekade (ja det VAR fel och jag ångrar det än!) men du då?! Du är inte bättre för fem öre. Sitt inte och klanka ner på mig och berätta hur idiotisk och falsk jag är, när du gör samma sak. Vad är det? DET är falskhet. Är både förvånad och chockad över det. Trodde inte det alls om dig. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde inte DET om dig från början.... Men jag ska göra vad jag kan för att hitta nån ikväll! Puss hahahahaha

2008-03-21 @ 23:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0