Lördag


Ska jag summera gårdagen?
Om jag säger som så, när jag och S gick ner för trappan imorse för att ta bussen hem, slant jag med mina skyhöga klackar, ramlade och slog huvudet i stentrappan. Precis vad jag behövde, ett ordentligt jävla slag i skallen.

Idag:
Lyssnar på Laleh, har duschat och använt alla mina underbara krämer (Nivea young serien). Känner mig någerlunda fräsch. Ska fira min mamma idag som fyller FEMTIO ÅR IDAG! Grattis älskade mamma! Stor flicka nu.. haha. Var hos henne i morse med två av mina systrar, åt tårta och drack kaffe. Hur mysigt som helst. Jag ska strax börja sminka mig och klä mig, ska iväg kvart över fem.

Fuck alltså! Min häl mår inte ett dugg bra. Det kvittar vad jag än har för skor på mig, oavsett om jag har skavsår eller ej, mina hälar tål inte skor!!? Jag överdriver inte när jag säger att det är inflammerat så in i helvete att HELA jävla hälen är blå/lila och hård. Förmodligen finns det en stor mängd vätska under huden för det trycker på. Jag kan inte ha några fina skor på mig ikväll ännu mindre någon annan dag i veckan, piss. Jag som älskar att variera mitt skoval.


Längtar.. väldigt mycket. Hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0