Onsdag


Godmorgon på er allihopa!

Ursäkta för igår, hade en allmänt kass dag. Idag känns det mycket bättre och jag var uppe med tuppen (eller ja.. kvart över 9 i alla fall). Det är bra för att vara Josefin, då jag brukar sova alldeles för länge och förstöra hela dagen. Jag har precis druckit mitt morgonkaffe, gett djuren mat och skickat iväg ett lycka-till sms till en vän som har uppskrivning för taxikort idag. Håller tummarna för henne!

Idag är det alltså skärpning. Se framåt och må bra. Har lite planer på att träna idag och kanske gå en runda med min favorit Leia. Att sola hade inte heller varit fel, så det ska jag försöka klämma in också. Det är så skönt med lov..


Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Dennis

Vad skönt med träning, jag får nog också passa på att träna nu när det är lov. :)

Ha det bra!

http://www.dennism.se

2008-03-19 @ 10:27:42
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0