Vad händer?


Loggade in på min blogg som jag brukar göra när jag vaknar. Vad upptäcker jag då? Mina besökare har ökat drastiskt, är uppe i nästan 200 personer på en dag nu? Haha. Det är hur kul som helst, snacka om att göra min glad ett snäpp bättre och ljusare!

Inatt vaknade jag av att Leia (min hund) morrade/grymtade. Jag tände lampan och steg upp eftersom jag trodde att hon ville bli utsläppt, istället stirrar hon bara på mig och lägger huvudet på sne. Jag går tillbaka till min säng och klappar på sängen och säger "kom då!". Då hoppar hon glatt upp och lägger sig raklång bredvid mig. Antagligen har jag i sömnen puttat ner henne från sängen och så trodde hon väl att hon inte fick komma upp igen. Min lilla prinsessa..

Jag vaknade ännu en gång runt åttasnåret och upptäcker till min glädje att det är blå himmel och strålande sol. Jag somnar om och nästa gång jag vaknar är himmelen täckt av moln.. Trist!

Nu har jag i alla fall stigit upp, ätit en youghurt, druckit ett glas multi och en kopp kaffe. Jag tänkte pröva Dior Bronze. En self-tanner som ska ge en naturlig och något glänsande solbränd färg. Någon som har testat den?

image68

Kommentarer
Postat av: isabelle

den kanske man ska prov då :)

har frågestund i min blogg, titta gärna in & fråga ngt :)

2008-03-02 @ 10:58:29
URL: http://isabelleblogg.blogg.se
Postat av: hanna

grattis eller vad man ska säga haha ;) mitt rekord är nog med där nånstans :/

2008-03-02 @ 12:12:36
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0