What's up with that?


Jag låter gärna bli att beställa kläder/skor osv från internet. Jag är alltid rädd att det inte ska sitta som jag vill och att komma ihåg att skicka tillbaka osv är inte heller min grej. Jag har varit ute efter ett (eller ja, inte ett.. utan en i alla färger) American Apparel fodral, men man kan bara beställa dem från nelly eftersom de endast finns i affär uppe i Stockholm. Jag satt och beklagade mig över detta häromdagen och fick höra av mamma att de ha liknande på Gina Tricot. Hon hade tydligen köpt en svart och visade den för mig. Om man syr upp den någon centimeter så blir det hur snyggt som helst. Det bästa med dem är att de bara kostar 129 kronor?? What's up with that? Ge mig :)

Letade precis efter en bild på den, men hittar ingen som man kan ta. Ja, den finns iaf på GT och heter Teodora top!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0