3 dagar sen

Ja nu är det tre dagar sen jag skrev.. Jag hade en riktigt bra helg!

Nu är det måndag och den här dagen har varit enbart piss. Det började med att jag vaknade upp med världens jävla illamående.. bestämde mig för att jag inte skulle åka in till Malmö och ta den sista sprutan för livmoderscancer, men i sista stund ångrade jag mig. Så nu är det gjort och jag köpte ett par nya byxor idag för att "fira" att jag fått min lön idag. Dock har det varit riktigt segt. För det första har det varit kallt, regnigt och blåsigt och för det andra fick vi punktering på vägen hem så vi blev försenade med 1 timme. Illamåendet sitter fortfarande i vilket resulterat i att jag inte har fått i mig något mer än en grovfralla och lite vindruvor. Idag hade jag helst av allt velat sitta uppkrupen i en varm famn och få känna mig trygg. Få känna mig omtyckt, trygg och behövd.. Alltså, detta är ingen bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0