6 maj


Nu är det mindre än en månad till sommarlovet.. Eller ja, lov och lov, jag ska jobba som en idiot hade jag tänkt. Jag måste tjäna en massa pengar eftersom det är så mycket jag vill ha och ska göra. Det är bl a en resa jag ska betala, en bil ska jag spara till, en MASSA utekvällar, ännu en semester i vinter.. ja, listan kan göras lång.

Jag sitter förtillfället i skolan och gör mest ingenting. Det kan man kanske räkna ut själv eftersom jag sitter och skriver blogg.. Haha =) Planerna för dagen är ganska oklara. Jag vet dock att jag ska sola och träna.

Usch, jag fick sådan ångets när jag inte tränade passet jag skulle igår. Visst, jag gick en promenad på lite drygt en timme och sedan en senare på kvällen, men det kändes ändå. Kunde knappt sova inatt =/ Vaknade och gick ut och rökte säkerligen 3 gånger. Minst sagt drygt! Jag var ju inte den piggaste människan imorse när klockan ringde kl 7. Ja, för jag bestämde mig för att gå en halvtimmes promenad i morse då jag hade sån ångest. Det känns lite bättre nu, men inte helt. Jäääääääääävla ångest skit! Skulle helst av allt vilja sudda bort den, ignorera den.. men jag kan inte det.

Sola ska jag i alla fall göra idag.. Måste bli brun!

Nej nu får det vara nog med update.. Slänger upp en bild från maskeraden i fredags också! image103
Ja visst ligger jag inne med en snygg grimas.. haha. I vilket fall som helst så tar jag det hela från vänster. Jag (som en av feérna från Törnrosa, men jag skippade magen.. haha) Sofi (som Rambo) Hmm.. En tjej som jag inte vet vad hon heter (som en karaktär från Harry Potter tror jag) och Elin (som sexig sjuksköterska). Det ska tilläggas att Sofi det var Rambo och sjuksköterskan som var värdarna för kvällen! Tack så mycket för en rolig kväll tjejer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0