Dumma mig!


Varför ska jag vara så otroligt envis? Jag kom till Sjöbo, solade med Emilia och sen gick jag hem. När jag kom hem började det krypa i benen och jag kände att jag behövde röra på mig. Fine! Drog på mig träningsskorna och gick ut för att gå en kort promenad. Mmm.. en KORT skulle det vara. Jag lät mig själv inte sluta gå! Jag gick, gick, gick utan att kunna hejda mig. Jag tänkte hela tiden.. bara en liiiiiiiten bit till. Trots megavärk i benen så skulle jag tvunget powerwalka i 1,5 h. Dumma jag ramlade omkull också.. slutade jag för det? Nej.. snarare tvärt om. Fan, vad är det för fel på mig? Frukten jag åt innan är nu som bortblåst också... Ja, jag får väl skylla mig själv som inte är tillräckligt strong nog att göra något åt det.

Kommentarer
Postat av: Olivia

ha en suuper bra dag! =)

2008-05-19 @ 16:00:10
URL: http://oliviaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0