En hel dag i solen..

.. Det får sina följder!
Nu sitter jag här, en stänk av solfrossa och lite för brända armar. Men hey! jag klagar inte. Jag älskar sommaren och solen. Värmen som slår emot ansiktet.. Mm, det är det bästa som finns! Jag har solat från halv tolv till kl fyra idag utan solfaktor.. Lite idiotisk och naivt nu när jag tänker efter. Förhoppningsvis har det värsta lagt sig till imorgon. Och jag måste säga att sååå farligt är det faktiskt inte, det kunde ha varit mycket värre. Jag har solariumet att tacka för det!

Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag. Läst lite, snackat en massa skit med tvillingsyrran, druckit kaffe med pappa, tränat, diskat, städat, rakat benen, fixat och donat med naglarna.. Jaa, en allmän slappedag kan man nog kalla detta!

Min jäääkla förkyldning har inte släppt, snarare snäppet värre idag! Visserligen så har jag inte lika mycket rethosta, men näsan är INTE på min sida idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0