Fredagen den 2 Maj


Igår kollade vi på Evan the allmighty.. Självklart så var den första filmen bäst, men denna var också rolig. Dock var det lite irriterande att undertexten klyddade under filmens gång. Det var inte det att den inte kom, utan ibland laggade det och texten stod över hela tvskärmen.. haha! Aja, sällskapet var det inget fel på i alla fall.

Otroligt fint väder idag! Jag var på superbra humör imorse när jag vaknade. Min mamma var så snäll, gick och handlade botvetebullar och proviva, så vi har suttit och ätit en god frukost tillsammans. Det händer inte ofta då hon brukar åka tidigt på mornarna.

Idag har jag lite ärenden, får passa på nu när man är ledig. Jag tänkte gå till Apoteket och inhandla compeed plåster för mina hälar är HELT förstörda. Skavsåren läker aldrig och jag kan inte ens ha vanliga tygskor utan att det gör inte. Inte särskilt kul kan jag informera er om! Därefter ska jag trippa ner till banken och få internetbank och be dem skicka hem ett nytt kort till mig. Senare ska jag även hjälpa tvillingarna med lite förberedelser inför kvällen. Någon som vet några bra lekar man kan ha? Alla förslag är bra förslag! =)




Visst är det så, att kärlek är en bra medicin? Det botar det mesta! Hoppas ni får en bra dag i solen.
image102

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek gör alla sjukdomar lättare att leva med, men det kan även få en frisk person att må 100ggr sämre än den sjuke... Värt att tänka på tycker jag.

2008-05-04 @ 08:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0