Gårdagen


Minst sagt en händelserik afton var det igår. Jag och F drog hem till henna, gjorde oss i ordning, lyssnade på musik. Sen stack vi och mötte upp E för att sedan ge oss ut till bålet. Himla mysigt att sitta där, vinet i ena handen och ciggen i andra. Värmen som slår en mot ansiktet.. Mm, det var riktiga vårkänslor som var i luften! Helt spontant så bestämmer vi oss för att åka till Rydsgård på en fest. Vi var inte sena och strax satt vi i en bil som tog oss dit. SJUKT kul var det där! Jag överdriver inte.. Det var helt fantastiskt roligt. Kanske beror det på att det blev så spontan, eller så var det det goda sällskapet. Det blev minst sagt mycket sprit för mig och tvillingarna, och inte förrän NU har jag kommit hem. Hm.. vad är det man brukar säga? När man minst anar det... hihi =) Är helnöjd med gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0