Godmorgon!

Idag är det oehört fint väder, klockan är endast nio och jag är inte alls trött! Inatt sov jag väldigt oroligt, vaknade flera gånger och det tog hundra år innan jag kunde somna om igen. Idag är jag hemma från skolan.. Anledningen? Dels för att jag har sjuukt jävla ont i magen, kramper och grejer och dels för att jag inte alls kände för det. Mm, kasst av mig att göra såhär när det endast är knappt två veckor kvar.. Men jag kände verkligen att jag inte ville dit där idag.

Hur som haver.. Idag ska jag träffa en gammal bekant som jag inte träffat på hur länge sen som helst! Det ska bli oehört kul och jag ser verkligen fram emot det. Det står party på schemat ikväll! Woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0