Idag..

Har jag varit en köldbit hela JÄVLA dagen. Men jag får skylla mig själv som är för optimistisk när det gäller vädret. Ni som läste mitt inlägg igår kanske la märke till att jag skulle dra ner på mina inköp? Mm.. Vad gjorde Josefin idag?! Jo, hon köpte ett par skor. Vääääldigt billiga skor, visserligen, från H&M (98:-) som skrek efter mig.. Det är sant! Jag kunde inte stå emot skönheterna, det skrek liksom "JOSEFIIIIN VI VILL BESMYCKA DINA FÖTTER!!!". Haha =)

Bev lite arg på en tjej idag som pratade precis som om hon visste mer än mig. Jag hade bara lust att skrika "FATTAR DU INTE ELLER?!".. men jag lät bli då det egentligen inte är särskilt väsentligt. Eller ja, hon har inte med mitt liv att göra helt enkelt.


Panik inför ikväll.. Riktig jävla ångest-panik-känsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0