Jobbat

Ikväll är jag lite rädd för att somna. Mitt hjärta har smärtat hela dagen och jag andas fruktansvärt tungt. Säkerligen är det inget att oroa sig över eftersom det tydligen inte är så att jag har några problem?!.. Men jag tänker ändå försöka vara uppe så länge som möjligt eftersom jag är hemma själv och skulle det hända något så, ja. Visserligen är inte risken så stor. Just in case liksom!

Annars gick det bra att jobba idag. Träffade två väldigt trevliga människor. Det var otroligt lite folk som jobbade idag och jag vet inte vad det berodde på? Fick sälja roliga saker och lyckades komma upp i högre timlön, så jag är heeelnöjd =)



Det gör ooooont =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0