Kanekalon?

Någon som har hört talas om den sortens löshår? Jag är sjukt sugen på att köpa det. Är trött på mitt korta hår och det är ingen frisyr för fem jävla öre. Då tänker ni smarta personer att hon kan ju för fan KLIPPA det i en snygg frisyr. Jovisst, om man vill ha kort hår så kan man ju det, istället måste jag låta bli att klippa det så att det blir längre.. SEN toppa det. Kul va? Mm, så nu spanar jag på tradera efter något kul och funderar på att lägga bud. Men som sagt, har någon erfarenhet av kanekalon hårt? Need tips!

image104

Kommentarer
Postat av: P*

ta remy ist. kanekalon är ju syntet & håller inte alls lika länge.

2008-05-15 @ 18:31:51
Postat av: AnnaP

What ya' thinkin' ? ;)

2008-05-15 @ 18:46:00
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0