Lite funderingar


Förlåt om jag låter kantig och kall nu.. Men jag tycker det är lite jobbigt när mina syskon kommer hit. Missförstå mig inte, det är inte det att jag inte tycker om dem! Dock är jag så van vid att vara själv, så jag känner mig.. hmm.. trängd. Massa människor runt om mig, prat, datorn är upptagen, kan inte träna hur mycket jag vill.

En sak jag har funderat på, som jag inte borde tycka va fel, det är att jag vill bli behandlad som en prinsessa av min pojkvän (ja NÄR jag har pojkvän). När jag skriver det så känns det egoistiskt, men visst är det så att nästan ALLA tjejer på något sätt vill det? Jag menar inte då att killen i förhållandet ska bli behandlad annorlunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0