NÅGON FÖRÄNDRING?!

Fan vad kass jag känner mig idag. Riktigt dålig! Ingen märker någon skillnad på mig, vilket betyder att det inte har skett några förändringar!!!! All den tid och kraft jag lägger ner, det ger ju inget resultat?! Ett tag tänkte jag att, kanske är det så att människor i min omgivning är rädda för att konfrontera mig..? Men sen kommer jag på mig själv med att det har de inte haft några problem med innan.. Så varför skulle det vara någon skillnad nu?

Tog en låååång dusch innan. Jag stod där säkerligen i 20 minuter, nästan på högsta värmen. Ändå frös jag. Det beror nog på att jag är oehört trött.. Det blev inte många timmars sömn i natt, då jag somnade först halv tre och vaknade titt som tätt. Klockan ringde kvart i nio och då flög jag upp. Däremot känner jag nu att jag är dåsig som bara den.

Shoppade loss i lund idag helt själv. Det var faktiskt rätt skönt och jag tog mig en lång promenad när jag var nöjd med mina inköp. Det blev endast saker från Gina, men även ett par "byxor" från H&M. Slänger upp bild så ni får kika själva. Allt var dessutom på rea.. duktigt av mig. Men jag måste sluta handla så mycket kläder nu, det har blivit alldeles för mycket de 2 senaste veckorna.


image107

Visst ser jag RIKTIGT hård ut här? Haha.. Det är innan alla människor kom på min och syrrans 18års fest den 19 april i år. Men det är väl så folk känner mig, hård som sten? Tss =)
image108

Kommentarer
Postat av: ...

Dax att börja käka snart, tjejen?

2008-05-21 @ 11:42:50
Postat av: Josefin

Man kan säga att det är lättare sagt än gjort.

2008-05-21 @ 16:01:03
URL: http://josefinn.blogg.se/
Postat av: L.

Vi märker visst, tro mig. JAG märker i alla fall. Men som vi redan kommit underfund med, det hjälper inte att tjata, det skapar bara irritiration oss emellan. Hoppas istället varje dag på att du någon gång tar dig själv i kragen och (ursäkta den brutala ärligheten) fattar vad fan du gör mot dig själv.

2008-05-22 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0