Nu är jag redo


Nu har jag hunnit städa undan det mesta, tränat, duschat och även sminkat mig. Fick till en otroligt snygg makeup idag, väldigt naturligt men sååå snyggt. Visst är det finast med naturlig sminkning? Man ser mycket fräschar ut tycker jag! Nåväl, jag är klar nu i varje fall. Inväntar besöket som nog infinner sig snarast. Ska se film och bara ta det lugnt.. Det ska bli så skönt. Måste vara ordentligt utvilad imorgon också, ska börja dricka tidigt då vi ska förfesta några tjejer.

Försökte ta några bilder på makeupen men lyckades inte så bra. Har inget bra ljus här hemma så det får bli en annan gång under andra omständigheter!

Nej mina vänner, nu ska jag ut och ta en ciggarett och sedan mysa hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0