Nya krafter

Idag har jag samlat på mig lite nya krafter. Från och med imorgon kör jag igång och ska verkligen kämpa. Hur är det nu, med lite vilja går allt! Är det inte så? =) Jag är riktigt pepp nu och ser fram emot den här utmaningen. Josefin klarar allt.. Det är i alla fall vad min käraste mamma brukar säga när jag väl ska sätta tänderna i något.

PEPP PEPP PEPP PEPP!!!


Imorgon ska det förtäras alkohol i mängder... Me like! Även med gott sällskap som alltid får mig att skratta och flippa ut och bli otroligt flummig. Lovely =)

Ja, ursäkta minen.. Är inte så bra på att fota utan att sig mig själv. Ville bara visa vad jag har gjort med håret. Försökte mig på med inbakade flätor, dock är mittt hår så kort längst fram så det var näst in till omöjligt att fläta. GE MIG LÄNGRE HÅR!
image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0